zimtsterne - skořicové hvězdy


zimtsterne - skořicové hvězdy

Na první okoštování mi moc nechutnaly. Vlastně celý týden jsem jim nepřišla na chuť. Až pak, když se naležely, tak byly fakt dobré!


zdroj receptu:
https://www.essen-und-trinken.de/rezepte/84910-rzpt-zimtsterne-rezept-von-rike-dittloff

ingredience:
400 g mletých mandlí natural (aj s tou hnědou šupkou)
200 g moučkového cukru  (v originále 250g)
2 lžičky skořice
3 bílky z M vajíček  
špetka soli

postup:
Bílky se solí vyšlehej do hustého sněhu.  Na 3x přimíchej moučkový cukr. Dobře vyšlehej.
Odeber 3 vrchovaté lžíce  sněhu do mističky na později.
Ke zbytku sněhu přidej  mleté mandle se skořicí a zamíchej.   
Hotové těsto rozválej na tloušťku 1 cm. Použij na podsypání moučkový cukr, nebo válej těsto mezi potravinovou fólií. Je to mrcha těsto - lepí se.
Vykrájej pomocí vykrajovátka hvězdičky. Já udělala 1 plech hvědiček a pak mě to už nebavilo (štvalo jak se to těsto furt lepí na vykrajovátko), tak jsem udělala obyčejné obdelníky 2,5 cm x5 cm a to už šlo dobře a rychle.
Vykrájené tvary dej na plech vystlaný pečící papírem.
Potři hvědičky zbylým sněhem.
Dej péct do trouby na 25 minut při 160°C.
Po upečení nech vychladnout na mřížce.
Cukroví se nemusí uchovávat v ledničce.



Přeju dobrou chuť.


Iwet









Komentáře

Oblíbené příspěvky