cherry brownies

 

cherry brownies

Minule, když jsem pekla brownies, tak jsem ho trochu přepekla. Prostě jsem udělala začátečnickou chybu a nechala ho v troubě o 10 minut dýl, než měl být. A pak byl vysušený! Snědli jsme ho, ale to remcání okolo, co jsem musela poslouchat!!! Never ever! :-D

 
ingredience na formu o průměru 22 cm:
těsto: 3 vajíčka velikosti L
       100 g třtinového cukru
       200 g 50% čokolády
       170 g másla
       40 g hladké mouky
       25 g kakaa
       2 g soli
       1 lžička vanilkového extraktu
       180 g višní z kompotu
na dokončení: 25 g bílé nebo ruby čokolády
              kvítka

Pro dospěláky můžeš do těsta ještě nalít panáka Griotky (tak 25g), nebo nechat den dopředu naležet višně v Griotce nebo Rumu (ať mají říz). ;-)

postup:
těsto: V rendlíku roztop čokoládu s máslem. Nech to zchladnout na pokojovou teplotu.
Zatímco čokoláda chladne, tak si vyšlehej vajíčka s cukrem do pěny.
Do další misky prosij mouku, kakao a sůl.
Až čokoláda vychladne, tak smíchej všechno dohromady. Teď už nešlehej, jen ručně míchej. Až budeš mít homogenní těsto, tak ho nalej do formy vystlané pečícím papírem. Nahoru těsta naházej nějak rovnoměrně višně (musí být předem okapané).
Peč na 180°C 25 minut. Max 30 minut, ale víc fakt ne, aj kdyby se ti to zdálo málo upečené. Když to necháš dlouho v troubě, tak z toho bude suchá buchta! Má to být uvnitř lehce "nedopečené".
Po upečení to nech vychladnout na mřížce a pak ještě na 2 hoďky v ledničce ztuhnout.
dokončení: Ozdob brownies cákancema čokolády, ideálně když máš ruby. Já ju tady nemůžu nikde sehnat, tak jsem dala jen bílou. Kytičky nahoru, ať to vypadá krásně a můžeš se do toho pustit.



Přeju dobrou chuť!


Iwet








Komentáře

Oblíbené příspěvky